لذت از هوشبری با وبلاگ اکسیژن
اکسیژن اولین وبلاگ تخصصی هوشبری دانشگاه علوم پزشکی همدان  
قالب وبلاگ

یک دختر 14 ساله هندی به طرز عجیبی از سه سال قبل 50 بار در روز به جای اشک خون گریه می کند.
از بدن توینکل دویودی یک دختر 14 ساله هندی بدون اینکه دچار هیچ جراحت و زخمی شده باشد خون خارج می شود. از سه سال قبل این خون از چشمها، بینی، سر حد مو و پیشانی، گردن و کف پاهای این دختر 50 بار در روز خارج می شود.



این دختر در خصوص وضعیت خود توضیح داد: "از چشمها، دستها، سر، گوشها، بینی و از همه جای سطح بدنم خون خارج می شود. وقتی خونریزی آغاز می شود من هیچ جراحتی ندارم اما این خونریزیها من را به شدت خسته می کنند و بعضی وقتها سردرد می گیرم."
دکتر باچانان پزشک آمریکایی که در انگلیس کار می کند برای معاینه این دختر نوجوان به هند سفر کرده است.



[ پنج شنبه 7 / 3برچسب:, ] [ 3:41 ] [ پویا صفی خانی ] [ ]

 

 

 

 

به بهانه لغو و تاخیر اجرای حکم مجنون اسیدپاش
چشم هایی در انتظار
آمنه بهرامی که پس از گذشت حدود هفت سال در انتظار قصاص مجید موحدی عاشق پیشه اسید پاش بود، روز اجرای حکم با لغو آن روبرو شد و انتظار هفت ساله اش همچنان پابرجاماند.
گروه جامعه دی نا - علی جزایری


عدد هفت در بین ملل مختلف جهان از اهمیّت  خاصّی برخوردار است و هر ملّتی نگرش خاصّی به عدد هفت دارد. عدد هفت را می‌توان در ادیان و مذاهب مختلفه جهان و در تاریخ و هنر و طبیعت و بخصوص در ادبیّات فارسی و در تصوّف وعرفان و در گردش آسمان و ستارگان و دیگر موارد جستجو کرد و بررسی نمود.


عدد هفت از سه حرف ساخته شده است: حرف«ه»نشان از هستی می‌دهد و حرف«ف» نمودار فرسایش است و حرف «ت» تباهی و نابودی را می‌رساند.
عدد هفت خوش یمن و مقدس است، اما امروز این عدد برای آمنه پیغام خوشی به همراه ندارد و تنها یادآور این است که هفت سال پیش، عشق که مرهم و التیام بخش هر زخمی است ، برای او سرآغاز دردی به وسعت یک دنیا ندیدن شد.

چشمان آمنه، هفت سال است که آفتاب را ندیده است. چشمان آمنه هفت سال است صورت مهربان مادر، پدر و خواهر و برادر دلسوزش را ندیده است، چشمان آمنه هفت سال است که در تاریکی مطلق فقط کابوس آنروز سیاه را برایش به تصویر می کشد.
چشمان آمنه امروز من و ما را نمی بیند اما بهتر از هر کسی عمق فاجعه ایی به نام اسید پاشی را دیده و می بیند. چشمان آمنه امروز سندی بر استقلال هویتی است که روزی دست رد بر سینه ای زد که مدعی عشق بود و از عاشقی دم می زد.

                                 

منبع :گروه خبری دینا

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

ادامه مطلب
[ شنبه 19 / 3برچسب:, ] [ 10:31 ] [ پویا صفی خانی ] [ ]

«اسیر» عنوان آلبومی است در سبک پاپ که هر چند هنوز بیش از دو هفته از عرضه آن در بازار موسیقی نمی‌گذرد اما پخش گسترده آن در سوپرمارکت‌ها و البته نام‌خانوادگی صاحب اثر یعنی «قمیشی» که شباهت بسیاری دارد به نام‌خانوادگی یکی از خوانندگان آن سوی آب، باعث شده کنجکاوی مخاطبان برای شنیدن قطعات این آلبوم دوچندان شود.
جالب اینجاست علیرضا قمیشی خواننده این آلبوم نیز با یک ترفند تبلیغاتی، نام‌خانوادگی خود را بر روی استندها و پوسترهای تبلیغاتی این آلبوم، با فونتی چند برابر فونت نامش درج کرده تا بدین واسطه بتواند فروش آلبومش را بیشتر کند و کم نبوده‌اند رهگذرانی که با دیدن نام «قمیشی» بر روی این استندها این حدس در ذهن‌شان به وجود آمده که نکند در کنار حبیب محبیان، سیاوش قمیشی هم به ایران آمده و توانسته مجوز فعالیت در داخل را هم دریافت کند!
اما واقعیت این است که آلبوم مذکور چندین سال برای دریافت مجوز انتشار در ارشاد مانده‌ و آلبومی است از فرزند سیاوش قمیشی که حاصل ازدواج او با لیلا وصال بوده و متولد 1349 تهران است.
جالب اینجاست علیرضا در تمام این سال‌ها در هر محفلی که حضور یافته کوشیده با صحبت درباره این موضوع که پدرش کیست، عیار هنری خود را بالا ببرد اما نه فقط سیاوش هیچ گاه علیرضا را به عنوان فرزند خود قبول نداشته که حتی چند سال قبل در گفتگو با یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان از این موضوع سخن گفته که هیچ‌گاه علاقه‌ای به تولد این فرزند نداشته‌است!
قضیه وقتی شکل تاسف‌بارتر به خود می‌گیرد که علیرضا قمیشی در آلبوم «اسیر» دو قطعه از آثار سابق پدر را بازخوانی کرده و حتی برای به‌دست آوردن دل پدر، یکی از قطعات آلبوم با عنوان «درد دوری» را هم به پدر تقدیم کرده اما بلافاصله پس از انتشار این آلبوم، پدر طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کند که تحت هیچ عنوان، امتیاز هیچ اثر هنری خود شامل ملودی، آهنگ و تنظیم را به هیچ خواننده و هنرمند ایرانی واگذار نکرده و هر نوع اجرای مجدد، کپی کردن، انتشار و حمایت‌های غیراصل، دستبرد هنری محسوب می‌شود و این یعنی اینکه انتشار آلبوم «اسیر» توسط شخصی به اسم علیرضا قمیشی دستبرد هنری محسوب می‌شود!

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

[ پنج شنبه 17 / 3برچسب:, ] [ 2:42 ] [ پویا صفی خانی ] [ ]

 

روز تولد هر انسانی از روزها ی مهم زندگی او به حساب می آید. و هر تولد می تواند گفتنی های بسیاری برای اطرافیان یک انسان داشته باشد. اگر این اتفاق به نحو شگفت آور هم رخ دهد گفتنی های آن روز بیشتر خواهد کرد.
با داستان 10 تولد جالب و عجیب در دنیا آشنا خواهیم شد.

 


1.    زنی که سه فرزند خود را در روزهای 10/10 2010 و 9/9/2009 و 8/8/2008 به دنیا آورده است!
خانواده میشیگان تولد فرزندان خود را که به ترتیب دختر بزرگشان در تاریخ 08.08.08 و سپس پسرشان را در تاریخ 09.09.09 برگزار می کنند اما در عین ناباوری دختر و فرزند سوم آنان در تاریخ 10.10.10 به دنیا می آید. اتفاقی که در هر 50 میلیون نفر برای یک نفر ممکن است اتفاق بیافتد.

 

 

 

 

 


2.    نوزادی که در ساعت 11:01  در تاریخ 01/11/2011 به دنیا آمده است!
خانمی در مینستوتای آمریکا فرزندش را دقیقا در ساعت 11 و یک دقیقه روز سه شنبه در تاریخ 1/11/2011 به دنیا می آورد. تصاویر ضبط شده از لحظه تولد این نوزاد نیز این امر را تایید می کند که وی دقیقا در ساعت مورد اشاره به دنیا آمده است.

 

 

 


3.    دو خواهر دو قلویی که در یک روز و در یک بیمارستان صاحب فرزند شده اند.
این دو خواهر دو قلو که با یکدیگر بسیار صمیمی بودند بهترین لحظه زندگی خود را با هم سهیم شدند. فاصله تولد فرزندان این دو خواهر دوقلو تنها 14 دقیقه بوده است.

 

 


4.    پنج عضو یک خانواده صاحب یک تاریخ تولد هستند.
در یک اتفاق عجیب و از روی شانس و یا یک برنامه تصادفی پنج نفر از اعضای یک خانواده در یک تاریخ به دنیا آمده اند. کوچکترین عضو این خانواده که هم اکنون میلا نام دارد در تاریخ 29 مارچ همچون سایر اعضای خانواده اش به دنیا آمده است.

 

 


5.    زنی که خود برای به دنیا آوردن فرزندش به تنهایی اقدام به سزارین کرد
خانم اینس رامیز تنها زنی است که  شخصا اقدام به سزارین کرده و این کار را با موفقیت به پایان برده است. او که به علت فقر و دوری مسافت از اولین درمانگاه آن هم در گذر از راه های سخت العبور ، مجبور به این کار شده بود در زیر تنها نور مهتاب شب و در شبی سخت این اتفاق را به صبح می رساند، و زمانی که کمک به وی می رسد او هوشیار در کنار نوزاد به دنیا آمده اش دراز کشیده بود.

 

 

 


6.    زنی که سه ساعت پس از تشخیص باردار بودن وی، فرزندش را به دنیا آورد
در تمام طول بارداری  بلیندا ویت با مراجعه به بیمارستان محلی از ناراحتی و حال خود شکایت داشت، اما پزشکان بیماری او را یک ورم مزمن تشخیص داده بودند. تا شب به دنیا آمدن دختر کوچک سالم آن ها می رسد. در آن زمان هم پزشک تشخیص بارداری سه ماه را می دهد. در حالی که سه ساعت پس از این تشخیص نوزاد سالم دختر به دنیا می آید. البته این امر برای بلیندا بسیار غیر منتظره و شوک آور بود.

 

 

 


7.    دو قلو هایی که تنها به فاصله یک دقیقه از هم به دنیا آمده اند اما در سالی متفاوت
یک زوج جوان آمریکایی در آخرین دقایق تحویل سال 2010 میلادی صاحب فرزند پسر خود شدند. در حالی که در آغاز سال 2011 پسر دوم این زوج به دنیا آمد. ساعت 11:59 شب آخر سال مدیسون کارین به دنیا آمد و در ساعت 12 همان شب یعنی در ورود به سال 2011 آیدن اورت به دنبال برادرش پا به این دنیا گذاشت.

 

 

 


8.    مادری که اول صاحب  یک فرزند ،سپس دوقلو و پس از آن سه قلو می شود
جالب تر از آنچه که به دنیا آوردن این فرزندان داشته است ، رعایت توالی این حادثه  نیز هست.

 

 


9.    زوجی که دوبار صاحب  فرزندان دوقلو آن هم دوقلو های سیاه و سفید پوست شدند
فرزندان این زوج انگلیسی یک بار با وجود تفاوت در رنگ پوست و چشمانشان تعجب و شگفتی بسیاری را بر انگیخته بودند. اما به دنیا آمدن مجدد فرزندان دوقلوی آنان برای بار دوم تنها نکته متعجب کننده برای آنان نبود، که تکرار تفاوت نوزدان دوقلو به همان شکل در رنگ پوست و رنگ چشمان بیش از گذشته آنان را شگفت زده کرد.

 

 


10.    مادری که فرزندی تقریبا در اندازه خود به دنیا آورد
استیسی هرالد که خود از بیماری کوتولگی رنج  می برد ، فرزندی سالم به دنیا آورد که چندان اندازه قدش با مادرش تفاوت نمی کند.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 



 

[ چهار شنبه 16 / 3برچسب:, ] [ 23:52 ] [ پویا صفی خانی ] [ ]

سینمای ایران در سالی كه گذشت در سوگ 28 هنرمند خود نشست.


سینمای ایران در سالی كه گذشت تعدادی از هنرمندانش را از دست داد و در سوگ آنان نشست كه از جمله آنان می‌توان به: «مهدی دانش‌رفتار»، «رضا كرم‌رضایی»، «محمود بنفشه‌خواه»، «كیومرث ملك‌مطیعی»، «حمیده خیرآبادی»، «نعمت حقیقی»، «طاهره سادات هاشمی»، «علی اصغر اوجانی»، «محمد رضا اعلامی»، «آرام شهیدی»، «قربانعلی ترابی»، «محمود بهرامی»، «محمد باقر آشتیانی»، «فرامرز فرازمند»، «بهنام صفری»، «مهین شهابی»، «ناصر اسماعیل‌زاده»، «رضا خندان»، «منوچهر حقانی‌پرست»، «معصومه اسكندری»، «محمد رازدشت»، «اسماعیل ریاحی»، «مهدی آریان‌نژاد»، «حسین باغی»، محمد نوری ،«محسن یوسف‌بیگ»، «عباس امیری» و «مهری ودادیان»، 28 هنرمندی هستند كه در سال 1389 از میان ما رفتند و به دیار باقی شتافتند.

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 


 


 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 / 3برچسب:, ] [ 23:32 ] [ پویا صفی خانی ] [ ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ تخصصی هوشبری دانشگاه علوم پزشکی همدان خوش آمدید.
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لذت از هوشبری با وبلاگ تخصصی اکسیژن و آدرس oxygen88.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 453371
تعداد مطالب : 248
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1

داغ کن - کلوب دات کام

تعبیر خواب آنلاین

.



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.




.


فال امروز


استخاره آنلاین با قرآن کریم


Pichak go Up
فروش بک لینک طراحی سایت عکس